,,

Fan. ;p jag som hade planerat. Ledsen karro, det blir inte sigtuna !
ville jag skulle jag fårr gå där, men det är jätte dyrt. 50 000/läsåret?
ojj. ja hur som hellst skulle de bli för mycket plugg. hinner knappt med nu.
känns ovärt att gå bild estet? :) ja gör då något som jag tycker är roligt.
http://www.documentingreality.com/forum/f10/some-emo-girl-needs-serious-help-11192/
SJUUUKT !! finns en länk ovanför som inte syns markera så syns det..


ohoow, idag ha hela 24 läst mion blogg. haha vilket liv dom 24 har. du ochså ;)
jag skriver aldrig, när jag väl gör det är det helt ointressant !

Har varit en kanon helg ! bilder kommer.
ska skriva om den ochså, när ja ha tid.
kl börja bli mycket. det är en dag i morgon med !

Kanske umeå nästa helg ?

har inte handlat någons julklapp än ?!
PANIK !

Shhiiit, dags att börja. Har kommit på vad jag ska ge Älsklingen också.  de känns BRA !
hoppas han bli glad.

den 2a åker vi till far, vi ska åka tåg. suuuper mysigt.
Karro är också där, i 4 dagar iaf (: detta lovet kommer bli bra, nyår har vi inte planerat än.
hur som hellst ska vi ha en underbart bra nyår !

usschh. äckelpäckelpirumparum, kråkansattpåtallegren....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback