HEyy

Nej, detta funkar inte. har inte skrivit något alls, har vareken tid eller lust. Skrev varie dag ett tag, men då var jag hos pappa och hade lite och göra. Nu äre alltid fullt upp, har aldrig tid.. ! men men.
Rejält omskakande helg. vet inte vars jag har dig längre ! Aja... Hur spm hellst, men facit på hand skulle man kanske inte druckit, inte så mycket iaf ! skulle jag beskriva fredagen med ett ord blir detr nog, händelserik ! det blev en lugn lördag, Träffa bell åt tacos hos henne och skratta åt '' Drottnings pär'' HAHAHA !! sjukt kul, sen hyrde vi en film, eller två :) vi såg bara den ena, för den andra sa (...) att den var dålig.så det sket vi i . taga inte skolan idag ! måste egentligen klä mig, men jag orkar inte ?.

Patetiskt ? Du handlar som om bara du fanns, bra ? Nej, sämst. Sjukt att du inte förstår det bara.
Men visst, med lite smör så funkar allt ? D tro du smidigt kan slinka förbi, som rinnande smör.^
Åhhh, de visa ju hur du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback