Ja, kanske ska bärja med ett Hej

Jag förstår inte varför inte Erika har sagt det tidigare. jag som har en sån beslutsångest över vad jag ska gå, op eller estet bild.

Jag kan ju faktiskt gå Bilden sen behöver jag bara läsa op tre terminer efter det, då ha ja ju op utbildningen och ett jobb :) + att jag får gå bild ! oohhii. Hoppas min plan går igenom bara ;p mina planer har en tendens ( stavning?) att inte gör det !

Nu ha jag sånt där suuuper hål. Drygt, men kul :)
Funderar på att åka till Emelie någon dag, kanske i morgon. vad sägs ?

I hate u ! Eller, jag vill :)
Nu ska ha äte fika med jackis packis. sen gå på bild igen & planera pepphuset !
Puss

Kommentarer
Postat av: mmm

men asså vi snacka estet i v-mina skulle inte de läggas ner för de var för lite sökande?

2008-11-12 @ 13:49:25
Postat av: Anonym

Ett tips kan ju annars vara att gå op ta bild på Estetiskverksamhet och kolla upp ifall det finns möjlighet att läsa nått bild liknande på induviduella valen :) De finns alltid möjligheter att ordna det mesta bara man är aktiv och intresserad. Prata med syon på malgomaj :)

2008-11-12 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback