Storstädat.

ikväll när tobias var på jägar examen passade jag på att städa mitt rum. Otroligt ! man kan nästan tro att det är ett helt nytt rum ! blev jätte mysigt :) Snart ska jag träffa Nadja.
Ja förresten så har jag haft uv och jag har fått omdömmena, dom var faktiskt, förvånansvärt bra ! Riktigt nöjd :) hade en massa på väg vidare pluttar.
Igår var vi på både ica domus och ok, och ingen av dom hade pepparkaksdeg !!
Skit dåligt, jul kalendrar och choklas tomtar kan dom ha, men fan ingen pepparkaksdeg !
så det blev bullar gjort på färdig deg ! Skit enklet, super gott. 20 kr ? haha. inte dyrt.
ikväll kom paketet från pappa ! :) med jul klappar och massa skor, tack åh lov. nu har jag alla mina skor igen, dom fick inte plats i väskan när jag åkte hem. så dom skicka en stor jävla låda :) ! haha .
ett packtips ! 
 * packa ALLTID i en forstor väska ( packa den bara halv full ) !!

det är så jobbigt när man ska packa och allt man köpt inte får plats !


Snart får jag min tv ochså, myspys !
Känns jobbigt, mamam tog med sig bärbara.. aja.

Känns det bra att vara den person som förstörde allt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback