Fredag !

Skönt med fredag idag ! Jag är på jätte konstigt humör idag, glad arg ( på ingen ? bata för att) och jätte sprallig.
Överskotts energi ! Eller något ;b Tobbe åh tokarna ikväll :) Träffa fylle vännerna. och dricka öl i morgon.
Så skönt !



 x Jag längtar verkligen tillbaka sen i sommras i turkiet !
   Vi ska åka till sommaren igen ochså :)
   Bara flickor, jag mamma mormor och Diana. 
   Sjukt härligt ! Bilder från Turkiet -08 ;






Passa på att lägga upp på älsklings Carl & Hugo ..
 Som jag får träffa om 2 veckor ! SÅåå, Mys ! Längtar :*




 Carl är den lilla, Hugo den stora. Tiden har gått jätte fort ! Nyss var Carl jätte liten, med det är han inte längre. och Hugo var en liten skit som kröp runt på golvet. Men,  Nej nu har Hugo börjat skolan. det är kanske för jag träffat dom så sällan, ska bli skönt att åka till pappa, komma bort ett tag. Prya på polarn & pyret. sen när jag kommer hma är det lov ! :)

Nu har jag slöjd..
Puss Honey ! (:

Kommentarer
Postat av: nadjja

Nej för tusan! Jag spöar dig om du färgar det brunt igen!

2008-10-10 @ 16:44:32
URL: http://nadjjablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback