Kläder tankar passioner & bilar

Handlat med farmor dag. !  Köpt ;

x Klänning - Lindex. Rea 129 kr
x Jeans ( super sköna)  - Cubus 400 kr
x tjocksockar-Kappahl 79 kr
x strumpbyxor ( tjocka, ljusgråa)- Kappahl 79 kr ( på barn avdelningen :D )
x Smink - H&m 250 kr
x halsband - H&m 95 kr
x jätte fin sjal, halsduk kanske de kallas,jag vet ej :) - Kappahl Rea 59 kr
x 2 linnen  - Cassels Rea 49 kr/st
x Skor, höga svarta - Din sko 499 kr
x Lång vit tröjja med tryck - Lindex
x Lång vit tröja med blommor - lindex 159 kr
x Super vanilj ljus ! lktar gudomligtt! - Mins inte vart .


Det var allt jag kunde komma på för tillfället,
Sen på måndag bär det iväg till ullared ( SUPER STORT STÄLLE !! ) Blir skit bra

Bilder kommer, om jag hittar en passande kabel hemma :)
så jag kan lägga in bilderna på datorn.

det är helt tommt  i i huvudet på mig ;s Hmmfff...
jag kommer inte på något vettigt att skriva :)

På tal om passion. alla har en passion, kläder, skor, smycken, hus och hem, blommor  ! alla möjliga.
vad är din ?
Min är med stort övertag kläder ! Sen kommer skor, och smycken. Fast inredning, form och färg ligger ochså ganska högt upp på min lista. Jag antar att det blir så här. Om jag ska hitta, 1a 2a & 3a :

  1. Kläder
  2. inredning / design form och allt innom det ämnet
  3. skor
eyy, förrsten ligger nog shoppa shoppa shoppa överst, de slår allt.
kan gå i affärer i timmar. sjukt kul. jag går faktiskt hellst själv.
Eftersom jag är så tokig, och kan gå så länge så hinner dom flesta jag känner
att tröttna. Gårman själv behöver man inte tänka på någon annan :)
Man kollar vart man vill, och framför allt hur länge man vill.


På onsdag kväll kommer jag hem. Ska bli så otroligt skönt, jag längtar jätte mycket. !
Saknar älsk mäst ! Men även stjänorna Bell & Frida är väldigt saknade !

När jag kommer hem ska jag börja med att städa, hela rummet. då menar jag verkligen städa !
inte bara sopa allt under sängen kasta allt rat i lådor och slänga kläderna utangör dörren !
det ska STOR STÄDAS !
mattor ska dammas, eller förresten ska dom bytas !
För nu ska jag ut med allt det turkosa ! och in med allt det röda igen :)
För snart är det jul. ((:
iaf, så ska jag städa riktigt bra, byta sängkläder. tända alla mina nyinköpta doft ljus, vanilj så klart.
sen ! ska jag sova gott ! ( med älsk, Så klart )

En fråga ;

ÄR DET VÄLDIGT FÖR TIDIGT ATT BÖRJA SKAPA LITE JUL STÄMMNING ?

Jag ska tvinga pappa att köpa ny bil åxå ! en Bmw x5   :)


istället för denna ..
Puss.

Kommentarer
Postat av: bell ;)

sakna dig också :) <33

2008-10-25 @ 00:54:15
URL: http://bastabell.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar du inte mig? :(

2008-10-29 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback