Ikea ?

Hoppas på ikea idag ! dom gör ju om hemma ! så vi har aldrig tid, dom ska bara göra det, och bara det. kåter som nå små ungar ! nu ska pappa bara fixa skåpen i köket, sen ska vi åka :) han säger väl snart ''ska bara göra det också''...

Men men, annars blir det i morgon, har MASSA att köpa. eller, massa jag vill köpa.
så jag får se vad det blir, är völ inte rikast i världen, men pappa finns ju ;p

Haha, har målat pokémon lådor för fullt idag! Nej nu vill jag bara krypa ner under täcket och sova. är jätte trött !
saknar älsk . och nu har jag inga pengar på telefon, och är för trött för att gå till konsum och köpa refill...
så, hoppas han ringer.
ska gå ner och packa upp min väska, Puss, haajj ! Älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback