Tjinixxx ( oj, sparade aldrig när jag skrivit klart igår, så detta är gårdagens inlägg)

Dagens händelser ;
x Sur morgon
x snuskigt äckligt mat på max
x Badat på ganska kul bad

Den här dagen började INTE bra. Inget var som det skulle, och absolut inte humöret !

MEn vi får hoppas att morgondagen blir bättre ! , Eller det kan jag säga redan nu aatt den kommer bli MYCKET bättre ; )
För i morgon blir det ullared !!!! Sjukt kul. typ as stort hus, som ikea ungefär, men med kläder och sånna grejer, och så är det bra kvalitet, till ett biligt pris. HIHI !!! kuuuul.
jag måste redan köpa jul klappar ;) i julklapsväg blir det till ;
x Jul klappar till- Pappa Diana Carl Hugo och Farmor. + Födelsedagspresent till Diana, och Farsdagspresent till Pappa.
x sen får jag inte glömma att köpa pärlor ! jag ska göra pärlplattor .
FRIDA, VILL DU PÄRLA MED MIG NÄR JAG KOMMER HEM ??? :) :)
Känner mig  j ä t t e  barnslig :)

Sen hitta Baby mitt efterlängtade skärp !!!!! Ohii, jag som var på väg att köpa ett nytt. ibland har man tur.
Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag är hemma, det har gått jätte forrt. de sista dagarna kommer gå kanon fort :)
för på ;
Måndag blir det Ullared
Tisdag blir det att göra ordning Carl & Hugos nya rum, skit kul !
Onsdag blir det sthlm hela dagen, sen ska jag träffa mamma där, och flyget går hem kl 18.00.


Puss♥♥Älskar dg (L

Kommentarer
Postat av: bell ;)

bby klart jag vill :)

2008-10-27 @ 18:50:31
URL: http://bastabell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig !!

2008-10-28 @ 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback