Torsdag.

Idag har jag massa grejer att göra.

x Tvätta
x Packa
x Hjälpa mamma att städa
x Hinna kolla nya affären
x Städa rummet ( som just nu är ett kaos, mycket roligare att komma hem till ett fint rum, än ett bombnedslag ! )



Sen måstejag hinna vara med Tobias så mycket som möjligt.
Åker i morgon, borta två veckor ! Vet inte hur jag ska klara mig ?!
men som tur är så träffar jag ju Carl & Hugo, och det ska bli skit mysigt.
har inte sett dom sen sommarlovet :(
Dom kommer bli jätte glada. för nu är dom inne i sin Pokémon period.
och Manne hade en hel påse som dom ska få.
Ska prya en vecka, på polarn och pyret med sanna.
Sen kommer nog Karro hem ochså. då ska jag träffa henne, jag hoppas på
det bästa !

Alla har börjar prata om skola, och vilken linje jag vill gå.
Men jag vet inte än (!?)
när jag blir stor, vill jag bli inredningsarkitekt !
Finns ingen linje som ja kan gå och bli det.
måste gå något, sen fortsätta plugga när jag gått ut 3,an.
 Alla säger att man ska välja något som man tycker är jätte kul.
i så fall skulle det nog bli Bild & Form, fast då har jag inget jobb när jag gått ut.
så då måste jag fortsätta plugga direkt.
Så, hur illa det än låter. och det är nog inte min grej, så kan det bli op.
Antingen här i lilla villis, eller hos pappa i göteborg !
Op är kanske inte min grej, men säkert att gå där. man har ju garanterat jobb
efter det. kan ju plugga till arkitekt efter det, samtidigt som jag jobbar.
jag vill göra något annat, inte bara plugga hela dagarna ! göra något kreaktivt.
vad jag svammlar, hur som hellst.. så vet jag ingenting just nu.
Hoppas de klarnar  i huvet på mig så jag kommer på en vettig lösning..


har inte tid med det här, måste börja packa så jag sliper i kväll.
vill hinna träffa honey så mycket som möjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback