x Haha, visste du att ?



Om du skrek i 8 år,7 månader och 6 dagar skulle du produsera nog med energi för att värma upp en kopp med kaffe?
(är inte värt innsatsen)

Och om du fiser oavbrutit i 6 år och 9 månader skulle du produsera lika mycket gas till en atombomb?
(Det börjar likna något)

visste du att hjärtat har så mycket tryck när det arbetar att pumpa blod i kroppen att den kan springa 914,40 cm?
(Oh my god.!)

och att en gris orgasm varar i 30 min?..(i mitt nästa liv vill jag vara en gris)=)

En kakerlacka kan leva i 9 dagar utan huvud innan han dör?
(ohyggligt)
(men jag kan inte komma över det med grisen)

Visste du att om du bankar skallen din i väggen förlorar du 150 kalorier i timmen?
(prova inte det hemma.Men på jobbet kanske...det kan hjälpa)

Hannen hos levande pinnar kan inte para sig när dens huvud är på kroppen...Honan tar initiativet till sex med att riva bort hannens huvud från kroppen?
(älskling jag är hemma....VAD F..?!")

En loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kropps längd? det besvara att en människa hoppar i längden av en fotbollsplan
(30 min...heliga gris kan du föreställa dig??)

Havskatten har över 27 000 smaklökar??
(vad kan vara så otroligt gott på havets botten?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback