Tisdag kväll !

i helgen blir det nog att fira Malin ! man fyll ba 15 en gång ! Fast jag vet verkligen itne om jag orkar drick nå öl i helgen,,,...
jag vill ba ligg åh mys !! det är ju bara tisdag än så länge.. så de är ett par dagar kvar.
Idag ha vare en seg dag, fast ha gjort lite nytta endå. har tex byrr grderob till en större, sen har jag rensat den. och vikt ohc sorterat alla kläder :) Lagt ner alla sommar skor också. sen kommer jag på att jag int ha gjort en massa läxa.
jag är besviken, ja hade lova mig själv att göra alla läxor, och typ plugga ! så ja ta mig in på rätt skola.. menmen,
Allt rulla på som det ska nu, och ja tänka fortsätta utan dig kan ja gott & väl säga! i morgon åk mamma, hon bli borta en vecka.,! Känns såååå  S K Ö N T !!   i morgon fyll mormor år. present ha ja glömt,, ! men de få ja fixa :) Löser sig.
Dumm jäveeel ! Sååå, fucking less på dig ! Åhhh, fick utrott idag. Sen gatt ja byta musen till datorn, för den slog jag sönder,, Grrrrrr.!  j ä v l a   s v i n !!  hallå ? Finns de något där uppe, jag börjar undra, tommt äre iaf. Jaja, nu tänka ja int mer på det.
i morgon få ja bereda mig på prüss utbrott, och alla andra lärares. för nu börjar jag redan ligga efter i typ,, allt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback