las palmas

halla, fick reda pà att jag inte kommer hem fòrns pà torsdag nàsta vecka.. Bra, och dàligt ! har hemlàngtan jàtte mycket. !
idag àkte Johanna Hedda Vincent och Martin hem, kul ? har haft jàtte kul hela veckan  ! Verkligen :)
dessvàrre sà har jag inte hunnit att bli sà brun, kanske kommer. Hoppas :) saknar alla hemma, hellst Tobbe.

vi har typ badat, solat spelat laspalmas varie dag och varit uppe till 3 varje natt :) igàr skulle vi ta ett nattbad till, men det var s`kallt, medans dom andra var pà nàgon slags strippbar/horhus ? ( internt skàmmt, en halvtimma 100 euro ) sà spelade vi lite kort, sen kom Martin, och  lite senare och lite fullare s`kom vincent.

nog om de, ska skriva nar jag kommer hem.. kommer kanske pa màndag n`sta vecka, haft kul pa àsele dà ?
nàgot som var synd att missaa ? Puss.. ska slànga mig i polen och sola lite. Kisss.  

har en massa bilder, Hedda ska fà skicka alla àt mig :) de kommer sen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback