Länder.



idag kom jag och tänka på att jag har faktiskt varit på ganska många ställen, typ mång länder.

jag har varit i :

Grekland
Turkiet 3 gånger :)
Italien
Tyskland 3 gånger.
Österrike
Polen
(Norge ,danmark)
Och så var vi till Riga en helg, som ligger typ i Lettland :) (bilden ovanför)
och snart ska jag åka till kanarieöarna till laspalmas.

Sen har jag säkert åkt någon annan stans, men jag kommer inte på något mer ställe nu,


Hit ska jag Carl Hugo och Pappa åka, kanske ska tobias ta en sista minutenresa :) Hoppas.
Hittar inga bilder men det kommer när jag kommer hem (: Pusscace

LASPALMAS ! kanarieöarna



Dagens ord får låv att vara Sommar. För att idag kände jag att sommaren faktiskt är här ( på marstrand iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback