Pappa

Hallå ! Nu sitter jag i bussen på väg till umeå, ska åka ner till pappa med flyget kl 8. Alltså vad krånglig morgon det har varit, klev upp 7 och stressa som fan för att hinna med bussen som skulle gå vid 8. Men tydligen så hade dom skrivit fel på hemsidan så de gick ingen buss då. Fast det var ganska skönt att det inte gjorde det. För då han jag fika go fika på stenmans :p alltid lika gott, där träffa mamma en gammal friare, haha fult att xxx pojkväns pappa var förlovad med mamma och dom sku typ gifta sig fast då flytta mamma till sthlm ;p mobbat. Jag saknar redan älsklingen mycket :* vi ses inte förns om 5 veckor :( det bra är att jag får träffa älsklings Karro och små pojkarna. Sen så är det ju något bättre väder på marstrand också! Och så ska vi åka till kanarieöarna också! :D myspys. Till laspalmas, visst låter de tufft ? (: jag hoppas bara jag lyckats packa allt jag ska ha med mig, tog ett tag att packa men jag tror jag lyckades :p har inte orkat skriva något på länge nu. Har varit så mycket annat ! Pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback