Allå.

hhallå, sämst på uppdatera, inget vetigt osm skrivs endå.
Blev en mysig kväll med jannnike, plus att jag åt pizza ! gott som faun.
har gjort klart pappas tavla också :) vart hel nöjd ! :D yeey, ni kan få se.
Och jag har gjort klart lampan också, röd m vita prickar. tufffffft !
Sen så är den rosa stolen snart klar, kanske måste måla ett varv till, och när det är klart ska jag fara på colorama och köpa lite grejjjs, pimp my chair ? el någe .

Tobbe åkte hem till bäsksele för att lämna Larsan, snart kommer älsklingenn ! ;*

Jannikeee  ? Taggar du för i morron eller, vi kan ju altid fira att jag ska resa bort näästan två vecker ; )
Så har vi en anledning, det känns bättre då.

Ja om skolan, Är tragiskt skol lesss ! Otroligt less är jag, fick vg på svenska nationella iaf, känns underbaaart.
och nu på so,n så ska vi ha en argumentation, ch den måste jag få minst vg på annars tappar jag kanske mitt i svenska, hoppas icket på de, vem vet vad som sker ! (:
Fick då ig på sista svenska arbetet, bara för vi inte kunde redovisa, sukks. gör inge, men endå.

På måndag åker vi till berlin, eller på mpndag går tåget till östersund, och därifrån så tar vi tåget ner till sthlm och sen flyger vi till berlin, känns roligt, jätte skojjigt. jag tänker shoppa jätte mycket, jag hoppas att jag hittar en jätte fin klänning och fina skor som jag kan ha på mig på skolavslutningen, då vill man vara fin. Hur som hellst .
då vi är tillbaka från sthlm så hämtar Tobbe och Thomas oss med hus bilen så då ska vi åka ner till Marstrand, UNDERBART ! Pappi fyll 50 år, Gammmgubbe. kommer bli stor kalas ! han hade handlat alkohol för över 8000 kr i tyskland, de måste vara några lådor.

Någon som orkat läsa ? det skulle inte jag, kan lika gärna fortsätta då ;)

i berlin fanns det en klädaffär som man betalade i kilo pris !! Fatta, hur mycket kan man inte köpa då ? :o
en tröjja väger itne mycket  ? Tur man är liten .
hit ska vi ! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

JA VILL OCKSÅ DIT1

2009-05-15 @ 23:27:04
URL: http://howkengerhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback