Allt, eller inget ? ovärt vetande.

Jag hatar Tyska ! :) verkligen, i really dooo!
Måste skriva om en känd berline bo+ en sevärdhet ! Det är väl okey, men allt ska skrivas på tyska ? jag som bara går på ungefär varranan lektion, hur fan ska jag kunna skriva ihop flera sidor på tyska ? ? Guud, jag blir jävligt irriterad :(

inte nog med det ! Sen ska vi redo visa skiten med, jag kan inte uttala något, och ids inte lägga ner tid och ork på det,

Shhhiit and piss som jannike säg. muhuu.

Ska ikväll iaf måla mina två byråer ( stavarn ? :b ) vita, sen blire något annat tufft på dom, när vi endå ha brallorna nere ska jag måla lite annat med. ska absolut inte måla det blåbärsblott !! Haha, synd jocke :)
Ska kanske äta hos tora, hon ha anna fritt ! :D haha, fnisss. sen ska hon hjälpa mig att måla, hitta ingaa penslar så vi få väll rolla ? hoppas de inte blåser, kallat att måla ute vi få nog göra det i garaget.

Ikväll kanske älsklingen kommer hem., hoppas deeee ! jag saknar han <3

Helgen, JAaa vad händer då ? Kalas, två erbjudanden, Jobbigt, vad gör man ?

Sen ska jag prata med Frida, ska vi bo tsm måst vi bestämma det nu :) Så man kan börja kika efterlägenhet !
Vi ska köpa, dyst som fan minst 500 000 måst man räkna på. Ussshhaaa. Pappa betalar ;)

Idrott nu ! Puss hej
älskar  dig ;*

Kommentarer
Postat av: kukhuvud (:

mog1, ja ha inge skriv program på den här datorn..

2009-05-07 @ 15:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback