haha skratt.

Nu är det sommar snart :) Skönt som fan ! Lästa ett av mina första inlägg på bloggen och då längtade jag jätte mycket till vinter ! Konstigt ? Nu är jag tragiskt less kallt, nu äre värmen som väntar, och omm 2009 ska bli en rekordvarm sommar tycker jag att solen ska visa det ? VISST ! Hitta någon gammalt jag skrivit, skit kul förrförra vintern alltså, måst säga att vi är riktigt duktiga :)


"Förra vintern, va heltklart bäst ! vi körd skoter, jag tolka. magda körde, åh simone åkte.
vi körde ett bra tag. sen ramlar jag av, åh dom fortsätter kör. sen skrik dom. 
då hade dom nästan kört ner i vatten draget ! Haha. ! 
dom han svänga, skit kul var det ! vatten fulla skorna. skit kallt var det ocskå.
man sjönk ju ner, så vattnet gick väl upp till knäna på vissa ställen. 
ja iaf. så fick int vi loss den ! haha, vi sku ringa till Nisse, men han jobba
Till slut fick vi hjälp. tur Emil kunde komma och hjälpa oss, något road var han ! :p
, ja skrattar fortfarande ! . de va sjukt kul.. Efteråt :)"

HAha, alltsåååå. Fan va bra vi va, visst Simone ? :P
 Kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback