halåå, home sweeet home

Hallå ! räkan & fiskmåsen träffas igen ? batman returns, kungen är tillbaka ! ; )

janniikk, ses i morn, kanske ikväll redan. Puss

Idag i östersund hittade jag mig en klänning, en jätte fin grädd vit (:
och så köpte jag en bh till klänningen, och en svart fin koftaa !
Och på bikbok hittade jag två längre långärmade med knappar, jätte söta  !
en grå och en vit. + i gbg hittadde ja två par skor, m klack :)
i berlin två klänningar, en vit svart och en med rosor + beiga( kung på stava ? ) skor.
i sthlm köpt jag nå linnen och en blå känning och en vit tunn lång t-tröja.
 Ha  shoppa masssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .

Sen på lisseberg brände jag minst 300 på bara spela, och nu har vi en massa gosedjur, va ska jag med dom till ? onödigt.
men kul vare iaf !
hemma om exakt 14 minuter (: Puss på dig, ses.

Kommentarer
Postat av: din stjärt!

EMMA FÖFAAN :)

imorn äre kalaskul! (L'

2009-05-26 @ 22:03:32
URL: http://jannnikeskoeldfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback