Hej sverige.

HALLLÅÅÅÅÅ ! sitter i sthlm nu, väntar på att affärerna ska öppna, om exakt 27 minuter,
längtar, passade på att sätta mig vid en dator.

Alla säger : Köp något åt mig ! och nu har jag glömt bort vilka som har sagt det. såååå vilka ? ;p

igår gick bussen ganska bra faktiskt´, sovde mest hela vägen. tåget va åxå myspys kunde inte sova och alla skrattade sig till sömn :) kul kul,.. kl halv 7 vaknade jag och då var vi framme i sthlm, har nyss ätit frukost, blev färskpressad apelsin juice och jordgubbar, MUMMMS ! goaste frukosten, mycke roligt folk finnns det här iaf .



Om 20 min ska jag gå på h&m, eller lova mamma att första affärn sku bli indiska (:
 få hålla det,

Har två måsten med den här resan.

x fin klänning till skolavslutningen.
x fina skor till
+ så får jag inte glöma att köpa en parfym till mormor, hon blev kär i min så hon måste få en hon med ; )


Kl 5 byter jag land, och på fredag kommer jag tillbaka. ++++ att då fyller jag ÅR ! :D på söndag blir det lisseberg.Puss

JAnnike och älsklings Tobias, du med.

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅT MIG :d jag kommer sakna dig när ja vet att du inte är hemma. hahah! <3

2009-05-19 @ 14:41:24
URL: http://howkengerhe.blogg.se/
Postat av: Wendela

Verkar som att du gillar att shoppa!

2009-05-20 @ 22:00:50
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback