HEJDÅ SVERIGE.

Nu har jag packat det sista ! och snart bär det iväg till Berlin !
Ska bli jätte roligt, kanske hittar någon dator där och skriver lite, annars är det på fredag jag kan berätta om hur det varit ! (: få skriva dag till dag. hoppas jag hittar jätte mycke grejjer, kommer handla ihjäl mig ! :D Pussss,

det känns pirrigt, jag har säkert glömt de nödvänigaste sakerna, det gör jag alltid, och så packar jag alltid i sista secund ;p det är som vanligt.

nu kommer mormor och så ska jag få min födelsedags present av henne, fyller år på fredag ju och då är vi i sthlm.
På söndag ska vi fara på lisseberg, känns skit roligt ! Någon som är avis ! :D det sku jag vara , hihi, fniss.
Ojojoj, kul att flyga, och åka tåg, men buss är trist. TJAO !

Hare bra hemma fuckers ! Pusss på Jannike och Tobbe, dom kom jag sakna (:
okej, måste bara säga att pappa är Ocool ! hans ka till kanarieöarna över en natt ;p
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha så kul gumman :) Ja kommer tänka på dig ;)

Köp nå fränt åt mig :D IHIHHIHIH

2009-05-18 @ 21:20:04
URL: http://howkengerhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback