uupps.

Vänta, jag vaknar upp i sinom tid
Mickelito, han får morgonstånd vid middagstid
Klipp mina naglar, klipp mitt hår
Gör mig till en flickidol
Upp med hakan, ner med trosan
Barabarabara, jag är riktigt hård
Du borde nog ta ut handen ur rumpan
Din flickvän är lilla sked, jag är stora sked
Hon viskar att du luktar och det tror jag med
För du battlar big Majk och utbrister O-M-G
Internet rappare, ni ska få se
Vänta du bara tills du skådar Ismen på scen
Det går en isning genom publiken
Från längst bak till längst fram
Vill du vara med, säg inte ett jävla ljud
Släng upp en hand

Kommentarer
Postat av: Frida

ISMEN!!!!!!!!!!!!

2009-05-11 @ 21:07:01
URL: http://howkengerhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback