värd eller inte ?

hej hallååå, helgen, Vad ska vi säga om den?

För det första.

Om man har jobbat på att något ska bli bättre , sen det första man gör är att hoppa tillbaka till den vanliga rutinen, det som gjorde är man var tvungen att förbättra sig för att må bra. är man verkligen värd empati och medkänsla då ?

x jag vet inte, jag tycker inte det. Det är synd, väldigt synd, jag hoppades på att det inte skulle bli så igen. Men det blev det och jag kan säga det, Faktiskt så tycker jag inte att det är synd, skyll dig själv. Eller ?

jag vet inte, Felicia fyller år idag. grattis till henne.

Orkar ej skriva mer om gårdagen nu ... Ta det senare ikväll när jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback