Lördag och längesen

Längesen jag skrev, har varit fullt upp sen jag kom hem.

Idag kom iaf helena från dorotea och vi for å beställde nya tapeter till hela lägenheten. TACK THOMAS!
Det kommer bli super fint. hellst nu när vi ska få ta mammas ek-säng + sängbord. så kommer sovrummet bli super mysigt.

Jag kastade ju mitt gamla tv bord för de höll på rasa. Så jag hade tänkt beställa ett nytt från ikea. Emma H hade ett sånt i lägenheten som hon tippat åt sidan och satt korgar i(den stora). Jätte snyggt! så dessa ska jag beställa om jag inte snart åker dit.
EXPEDIT Bokhylla svartbrun Bredd: 79 cm Djup: 39 cm Höjd: 149 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg  BRANÄS Korg  Bredd: 32 cm Djup: 35 cm Höjd: 32 cm  EXPEDIT Hylla svartbrun Bredd: 79 cm Djup: 39 cm Höjd: 79 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback