Man får väl gratulera!

Tobias har fått jobb i umeå i 2 månader till att börja med. Awsome !
 You made my day!

har nyss ätit middag, idag bjöd jag mig själv på fläskfilé ! Riktigt gott. Kan ju nästan kalla mig mäster kock!

Snälla pappa ska skicka upp Tv hyllan jag skrev om tidigare. och så skulle han skicka upp utemöbler till balkongen så man kan sitta där ute. LÄNGTAR! Fast hur ska de gå å skruva upp utemöblerna med endast skruvmejsel? det kommer ta flera timmar så seg som jag är. Hjälp sökes. eller skruvmaskin sökes..!

funderar på att dra en bio ikväll? vills se Vampyrer suger ! någon som har sett den? haha jag hoppas at de är skit rolig !! Fast helena hade den på datorn. så man kanske ska se nått annat på bio ?


Det var jätte länge sen jag la upp några nya bilder. men de t är ju så att jag har tappat bort kamera sladden så jag kan inte föra över några bilder. vilker är väldigt tråkigt. har ganska många roliga sommar bilder+ från studenten!

Puss E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback