Godmorgon!

Godmorgon ! Måste bara säga att det är underbart att ha sovmorgon..!

Dricker en kopp thé just nu å kollar ut över vårt kaotiska kök. Jag å Jessica gjorde ju som sagt tvålar igår å köket är kaos idag.. Blev för sent för å städa allt igår. Lägger upp kort på tvålarna senare. dom blev jätte fina! och alla luktar jätte gott :)

Igår va vi också å handlade lite julklappar. Nu ska jag bara köpa till Thomas Nadja å Frida sen har jag köpt alla klapparna. Tok handlade paket till pojkarna på HM igår. Hoppas dom gillare !
Jag ÄLSKAR att handla julklappar. det är jätte roligt, nästan de bästa på julen. Jag ger hellre bort paket än får :)

kan inte förstå.. snart är det jullov! UNDERBART!!
kommer bli ett riktigt mys lov med dom bästa :)

Snart går bussen till Regementen.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback