Känner mig duktig.



haha. några bilder sen tyskland.



Har hunnit en del idag. Köpt lite julklappar, tömt jessicas lägenhet på grejer( bara stora saker kvar) och nu har jag nyss skrivit färdigt min svenska bok recension som vi var tvungna att göra innan jul. Kl har hunnit bli halv 1 å det är på tok för sent för att jag ska orka morgondagen. Men nu har jag iaf skrivit färdigt uppsatsen, en riktig lättnad! Nu har jag absolut ingenting jag behöver göra innan jul. om vi inte får nya upg nu men det tror jag inte vi ska få!

Pappa ringe idag å frågade vad jag önskade mig i julklapp. Svår fråga, då man var liten var det så enkelt! men nu blir det klurigare. Jag har ju allt jag behöver? dator en telefon, en kamera å tusen olika hår tångar, en fin lägenhet och massvis med kläder. så vad ska man önska sig..

det enda jag kan komma på är att jag vill tatuera en eyliner! tror knappt jag får det av pappa ;p Mamma sa att jag kunde få det när jag fyllde år. Fast jag vill bara göra där uppe!



Nu blire sängen.. SKÖNT. Hööres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback