Upp&Ner

Livet är som en berg och dalbana, det går upp och det går ner!

 

haha, kan inte direkt säga att jag är på toppen nu, Fast så måste det vara ibland också. Hur ska man annars kunna uppskatta allt bra här i livet ? som min mamma alltid säger -Det finns inget ont som inte har något gott med sig. Julafton på fredag. på fredag! kan inte förstå allt allt går så fort. har ingen större julkänsla alls. Kan inte direkt påstå att jag tycker det är kul med jul. Kan vi inte skjuta upp julafton en vecka ? det hade varit awsome. Så kunde man hunnit reda upp allt som ligger å tär på en. Å ha en bekymmerslös jul.

Det kommer nog bli bra endå :) Kommer ju ha hela min underbar släkt hemma hos mig på jul! Det ska bli underbart. Älskar när det är mycket folk hemma. Jul är i princip enda gången på året vi alla är samlade. Visst träffar vi varrandra ofta. men inte alla samtidigt!

Hade hoppats på lite skoter nu under lovet. Verkar inte bli nån körning uppe i Bielite detta lov. Synd!

kanske sängen nu :) är en dag imorgon också. Jag vill att det ska vara torsdag. För nu saknar jag A hemskt mycket.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback