i helgen..

hejsan ! fick bloggtorka i helgen ! haha

så jag ska berätta om helgen lite kort :)

i fredags morgon kom sanna och natha till umeå så vi mötte dom på stan vi 10, och så sen gick vi på stan en sväng och åt frukost på donken (!?).  illa :b

och efter skolan så hämtade pernilla mig på skolan och skjutsade mig och flickorna på bion. vi såg prinsessan och grodan! yeey..

vi 11 tiden kom tobbe rasmus mirja och nicklas till umeå så vi åkte hem till pernilla ,där vi spenderade helgen.

på lördag skulle Pernilla och Isak åka och kolla på melodifestivalen och vi andra var hemma och passade tvillingarna. som dock fick magsjuka på kvällen ;s Stackarna !

och söndan blev en slapp dag, som slutade med middag ute och en sväng på willys. :)

nu ska jag skriva en barnsaga. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback