Skor Skor Skor..

ha "klicka" hem två par sommarskor också !

theres hade beställt kläder så då la jag på dessa på hennes beställning, de bruna ska komma när somhällst men de svarta kommer inte förns i april ! synd, men man kan endå inte använda skorna förns de är vart. kanske hos Pappa på påsk ? :D då kandet vara sommar-varmt. om man har tur !

jag gillar dom, plus att de var nästan gratis ;o 99 kr/st ? antingen är det skit dålig kvallite eller så var dom bara jävligt billiga :) men sen såg jag dessa, de var lite roligare, kanske beställer dessa med. men de kanske blir mycke med tre gladiatorskor? kommer endå bara få " ett par favvisar" så då kommer dom andra bara stå :)



tänkte köpa de gråa också sen innan sommaren, har ioförsig redan ljusrosa och röda som jag köpte i spanien i sommras♥ tyckte de med massa paljeter va ganska fräna, eller  ?


Kommentarer
Postat av: Terese

Hej. Du båda paren kommer i början av v. 9 så du vet, så du kan komma förbi med 198 kr när du är hemma nästa gång så lämnar jag skorna i huset när de väl har kommit. Visst var det stl 37??

2010-02-18 @ 11:16:29
URL: http://teresemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback