WWW

www va kung, hade skit roligt hela helgen ! nu är det ett år tills nästa. : (
Kort kommer ikväll när jag kommer hem, blev inte så många. men ett par stycken iaf ! :)

FREDAG

fredan började med att vi åt taco buffe på hotellet med mamma thomas mirja nicklas jag och tobbe, och mammas kompisar från norge. på hotellet träffade jag även den bästaste, alltså Frida. Sedan stannade jag och mirja kvar på hotellet, tills halv 12 kanske, då en tönt gick och sa til hotellägarn att jag inte var 18. hahaha. men lika bra var det för jag hade minst lika kul utanför hotellet.

 Ringde till larsan, så ha fick skjutsa mig till Sanna, som inte var hemma. :b hon va hos JontaK. där var det brudfest, JontaK och 10 brudar. då var han säkert nöjd!  Där träffade jag Marko ! awsome.

sen ringde vi till Larsan igen och raggade med han, där var det också bara Larsan o säkert 6 brudar :) hehe, nöjdaste ! han skjutsade runt oss på lite kalas. det sjukaste var när jag Sanna och ungefär 10 till skulle till någon på bofinken. men vi gick in i fel trapphus och på fel fest ! haha.

När vi kommer in i lägenheten är det kolsvart, förutom i köket. dom hade inget lyse i hallen eller tv-rummet. i tv rummet sitter en massa okända människor. jag och sanna skulle sätta oss i köket. Men det fanns inte ens köksstolar. så vi gick :p när vi skulle in i bilen igen var det så fullt så jag åkte med benen ut genom rutan. det var säkert 3-4 st i framsätet ;p haha.

då åkte alla på kyrkstan och invadera någons lägenhet :) sen hem vi 4 halv 5 på morgonen.
och på lördagsmorgonen mådde man ju inte speciellt bra !

hittade en vimmelbild från vilhelmina bloggen.
jag är gladaste, och sebb kollar på något annat. ? haha

Lördag

tog en promenad på dagen, jag tobbe o krille åt pizza, sen for jag hem och gjorde mig i ordning. Larsan skjutsade oss till solliden till emil(s stuga ?). där vare en massa folk, men kul vare. träffade Lina som jag var med senare också.

vi  9 åkte vi ner med Jimmy till villis, Tobbe och Krille och resten av gänge for på hotellet och jag och Lina fortsatte Ragga, hopa imellan Jimmy och Larsans bil. träffade Ronja F också :) Jag och sanna sjöng i Larsans bil så jag blev hes. haha, jag hade jätte kul. blev tidigare hemgång, la mig kring halv 4.

Helgen var lätt den roligaste på länge, mycke skratt o mycke fyllaallaa. de gör vi gärna om.

Söndag

då mådde man INTE speciellt bra kan jag lova, gick iallafall en promenad till kärnvallen och sen vi 6 åkte jag hem till umeå igen.

Hopas alla haft en trevlig helg, för det har jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback