hemma

äntligen hemma efter 12 timmar i skolan.. Kul !

Frida har gjort en ny tattu och den blev jätte fin :) Nu ska vi städa lite innan helgen.
sen blir det duschen! måste packa också, åker till villis i morgon vid halv 2. Skönt.
då ska jag träffa theres och snacka lite bal med henne och sen ska jag greja i det nya arbetsrummet ! :D och självklart ska jag vara med Tobias också. Puss

Vi har satt gardiner på dörren nu, svarta. det blev faktiskt skit snyggt, ska lägga upp kort på det senare.

fasiken också, jag missade den bruna klänningen med 3 minuter. den var jätte fin ! älskar den.
men då var det inte tänkt så. :) kanske hittar något annat istället, är på shopping humör ! jag gillar denna :
Klicka för att visa Megabild!Klicka för att visa Megabild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback