Umeå i helgen.

Hej hej.

Kort dag på skolan idag, började halv 12 och slutade halv 2 :)
När vi kom hem åkte jag Mirja Tobbe och Rasmus till strömpilen och skulle handla mat på ica maxi men det slutade med att vi gick på hm och Lindex så länge så vi inte han handla mat :o vi ska göra det på söndag.

istället för att åka till lägenheten åkte vi hem till Pernilla där vi är nu och åt mat och passade Maiya och Tuva medans Tobbe Pernilla och Isak for och kolla på hockey !

i morgon ska vi gå på stan och hjälpa mamma att köpa nya glasögon, spännande :) sen kanske man gör ett o annat fynd, det är farligt billigt på satn nu. men i längden så är det inte lika billigt.. små bäckar blir fort stora. ( säger man så :p ?) hihi.

iallafall så ska jag hjälpa Pernilla att göra om på branens rum, jag fick fria händer. ! ;D
det ena rummet har rosa tapeter så det det rummet kommer vara kvar i rosa medans det andra rummet har vita tapeter. så där funderar jag på ha allt vitt och kanske detaljer so är röda med vita prickar, alltså kuddar gardiner mm.. Eller så tänkte jag köra på New england / Ralph Lauren/ Marint. om man säger så.
ska sova på saken :  ) ska gå p¨å lite affärer i morgon och få lite inspiration.

och så ska jag kolla på Fridas utställning, eller på brudmässan som hon har gjort blommor till, antar jag;)



Vilket av dom ?


Nu ska vi sova, är jätte trött !! GODNATT , PUSS OCH KRAM Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback