Lördag-Företagsgala

Den va jätte rolig! Blev dock lite för mycket tequila på kvällen.. Eller väldigt för mycke. Hej minnesluckor! Det var jätte hemskt att vakna helt själv i sängen dagen efter! Huvvaaa.. Men då som tur va skulle Nadja sova på soffan så jag var inte helt själv. men när jag kommer till tv-tummet så är inte Nadja heller där. Så jag ringer till Nadja, och jag hade tydligen försvunnit på kvällen? Hade gått ut och rökt och sen var jag tydligen borta, skorna hade stått kvar i hallen så jag hade inte farit ut iaf. Dom leta i hela huset och dom hittade mig inte? :p Så Nadja och A for hem.

Vaknade halv 9 på söndagmorgon och jag mådde jätte konstigt, inte dåligt. Typ dagen efter ångest eller något? kan inte förklara känslan. men hur som hellst så bestämmde jag mig för att gå hem till A, fast när jag kommer dit så var han inte hemma.. hhaha, skit drygt. han sovde i laxbäcken med Anton.

Så då var det bara att tralla vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback