Eddie!

I'm in LÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE! Eddie är helt underbar! har haft med mig honom nästan överallt hela helgen.

I lördags fick han följa med på stenmans, när vi gick dit fick han sitta i väskan ;) fast hem fick jag ha han under jackan. om jag kommer ihåg det så ska jag lägga upp bild på det!
Sen tog vi en biltur på lantmanna, fast han fick stanna i bilen med Andreas.

Å idag när vi skulle åka på banken så la jag Eddie i hans korg, men han sprang efter mig ut. Jag gick tillbaka med han säkert 3 gånger, Så tillslut fick han följa med endå. så idag har han han fått hälsa på hemma hos både mormor å andreas. Å inte ett ljud säger han? han har ju blivit dragen fram å tillbaka hela helgen. och mamma hade sminkparty hemma igår å han verkar älska all uppmerksamhet. Han är så underbart snäll, allt går jätte bra! tror inte han kunde fått ett bättre hem, tror att han trivs jätte bra.
 och igår va Mirja nicklas å rasmus och hälsa på, och Eddie älskade att busa med Rasmus.

och han är en riktig latmask! han älskar golvvärmen i köket kan jag lova!

Nu ska jag packa väskan tills i morgon. Bussen går kl 6. OOyheea, skönt? NOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback