Fredag och Göteborg!

idag är de Fredag, åker till Göteborg ikväll. Tror flyget går 19.40.

packade igår, och det gick ovanligt bra. Tog inte med mig lika mycket kläder som vanligt. fylld bara halva väskan! så nu kan jag shoppa en halv resveska om jag vill ;)

Bakade bröd igår ! Skulle göra Mirjas fil/sirapslimpa igår! Men han ju inte få hennes recept så jag tog ett annat.
Det luktade verkligen JÄTTE illa, smeten alltså. Men brödet blev jätte gott ! Förutom att Jeff å Jessica råkade lura mig att ha på för hög värme. men det gjorde inte så mycke, smaka bra endå! som tur va :)

Så nu sitter jag och fikar nybakat bröd med ost och Oboy. Toppen frukost, brukar vanligtvis inte äta något på morgonen. Bussen gå om 10 min, måste rusa! Hööres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va jeff och inte jag!!

2010-10-30 @ 08:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback