Snart fredag!

det blev inga converse idag, hittade inga vita i min storlek! så jag ska beställa från tradera tror jag :) hade visst strl 3.5! motsvarar svensk 36a. Trodde jag hade 4(37) Tur jag prövade ett par då.

Sitter och dricker en kopp te, har nyss pratat med Jessica. Hon är kung, vi är kung ! :)

Har äntligen packat väskan inför helgen + pluss att jag har rensat garderoben igen. Mamma hade någon kompis vars barn ville köpa mina gammla kläder. Fick 2-300 sist hon kollade genom mina utrensade grejer. Så jag ska ta mig en kik hemma också. Har massa gamla kläder på vinden också. Skönt att bli av med dom. det innebär ju att jag kan köpa massa nya kläder att fyla upp min garderob( tror dock inte den behövs fyllas) men skor å kläder kan man inte få för mycket av. Visst ? ;)

I helgen blir det stugan, SÅ himla härligt det ska bli. Eddie får också följa. Hoppas han inte vuxit nått den här veckan! vill aldrig att han ska växa upp. han är ju så liten å go nu. ♥

Tänkte ta 12 bussen hem i morgon. Gör en liten fuling å skiter i sista lektionen. så är hemma halv 5. Så då tänker jag hälsa på hos Mirja en sväng, så jag får mysa med Rasmus å så får Mirja mysa med Eddie. bra byte va? ;)

Vem kan inte motstå dessa gobitar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback