Snart fredag

Snart är det fredag! Jag vill hem hem hem! NU..!
Hittade nästan inga grejer till hunden, ska kolla hemma på lantmanna också, sen det som inte finns där ska jag köpa i umeå.

Hittade varken ett bra litet koppel eller något bra halsband. Kanske skulle få ett halsband av Jessica, ett vitt med guld-nitar. När han har vuxit påsig lite ska jag köpa ett jätte snyggt halsband åt honom! Hittade ett svart med MASSA strass-stenar idag.( inte samma som på bilden, hittade inget likt. men detta får duga)
Se hela bildenSen Köpte jag nån bit-ring och en klo klippare.
Å en stickad tröja åt han, så han inte fryser nu när snön börjar komma.
sen ska han få en liten overall till vintern. Sött, å varmt för han.

Hoppas han gillar att åka skoter ?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gör ni det till nått positivt att åka skoter kommer han älska det :) buffy älskade det! låt han vänja sig med ljudet först ;)

2010-10-16 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback