Försov mig !

Suck, klev upp 10 i 10 och tyckte att jag hade klivit upp i tid. fast jag började kl 10. SÅåå, nu sitter jag hemma, ska dricka lite tee och sen ska jag locka håret. För nu börjar jag ju inte förns efter lunch.

Jag tror jag håller på bli sjuk, i hope not ! det skulle vara drygt :)

Hade tänkt åka hem till vilda villis på fredag vid 12. Fast då tänker jag skita i idrotten på fredag morgon och åka hem på torsdag vid 12 efter engelskan. Awsome ! då får jag nästan 4 dagar hemma. Underbart.

Idag är bästa Moster Gunnel i Umeå så jag hoppas att jag hinner träffa henne innan hon far hem igen :) Hoppas hon åker förbi och kollar lägenheten också, hon har ju inte sett den en ! 

Nu väntar Locktongen och tevattnet är färdigt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback