Godmorgon

Ledig idag, underbaart ! dock blev jag väckt kl 10 av att dom i lägenheten över borrade minst 10 hål i väggen. det känndes som om dom borrade i mitt öra typ... Inte så roligt..

Men nu ska jag iallafall ut på stan ! eller hadde bara tänkt åka bort till obs på ersboda. där har dom ju lite affärer. länge sen jag var där och de ta ju bara 10 min att gå. Hoppas jag hittar ? har aldrig gått dit än :p
Jag vill jätte gärna ha en päls jacka. typ en äkta, hellst ljusgrå/grå. ( en smidig, inget sånt där jätte as!) Så jag hade tänkt att kika på Myrorna? för på sånna ställen borde det ju finnas, Hoppas jag hittar någon :)

Igår fyllde ju jens 20! Så Thomas Mamma och Jesper kom från vilhelmina. :) Vi hade en jätte mysig kväll med mycke skratt och vi åt helt klart den godaste maten på Great eastern ! vi åt den mongoliska buffen. super gott ! det reckomenderar jag stark att prova.
Jens fick en jätte snygg skjorta, i verklignheten ser det ut som jeans tyg. Den hittade jag iaf på HM. tror han blev jätte nöjd :)


Nu ska jag kila iväg :) hittade även kläder åt mig själv men de få ni se ikväll-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback