Godnatt 23:33

hade tänk lägga mig i tid ikväll! så att jag orkar med helgen, för det lär knappast bli mycket sömn då :)
måste kliva upp iaf halv7 imorn. Har inte orkat packa färdigt. så det är lite små-göra i morgon bitti!

 nu är iaf mamma thomas jesper å jimmie i umeå, dom kom så sent så vi han inte träffas. :) Hoppas dom har 10 härliga dagar i tyskland!

Just det, har jag berättat att i var och kollade på hundvalpar förra helgen? små halv-pudlar. jätte söta!
så nu har mamma bestämmt sig för att ta en, en svart hane som är ganska slät hårig. inte så super krullig som dom brukar vara. Åhhh., jag är super glad !! vad mysigt, jag har aldrig haft hund. inte mamma heller så jag hoppas det går bra :) vi får väl gå hund kurser och sånt.

Men vi har namn-fight. vad fan ska den heta? mamma vill ha så töntiga namn! jag vill typ att den ska heta Fredrik, eller kanske Ernst? någon som har nått bra förslag som inte är så hundigt?

jag har bilder på mobilen. kan ta å ladda upp i morgon :)

GODNATT! PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback