Help me

Slutar halv 4 idag! drygt.. Då ska jag ringa Kent och sen ska vi fara på DHL och hämta pappas paket med EXPEDIT hyllan! Underbart med ny tv-möbel. fast frågan är ju bara hur jag ska kunna få ihop den all by my self? Hjälp sökes...!!


pappa köpte ju lådor till hålen men har råkade köpa svarta istället för vita? :s Hoppas det inte ser helt tokigt ut, för på min lilla expedit-hylla så har jag vita lådor -.-


Thomas och mamma kommer till umeå idag för imorgon åker dom med flyget till Tyskland och är där 10 dagar. Jag är avis! Fast jag har ju redan varit i tyskland två gånger i år :)

Nu har vi fika paus från lektionen, ska ner å köpa Goooodis ;> MUMS.,

Pusspådig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback