Lite efter..

Nu äre bloggtorka ! det är så tråkigt då jag inte kan lägga up några bilder !

Hadde iaf en jätte trevlig helg! På fredagen blev det först mys hemma med tacos, och efter maten kom Frida på besök.
Sen for vi ut och ragga en sväng me Kenny Löbbe och Joel :) Mycket trevligt. Senare på kvällen åkte vi hem till mig pch spelade familje geni. Jag känner mig inte precis allmänbildad. men hur ofta är det man vet tex vem som var USAs bästa fotbollsspelare 1987? ;S Löbbe vann iaf, han kunde typ.. alla frågor !


På lördagen fyllde mormor 79 år ! fattar inte att hon är så gammal! Fast hon är ju typ 60 i kroppen så det är bra att hon är pigg:)


På kvällen blev det utgång med Frida Lotta å Linda mfl., Och stackars Johan fick köra...! haha, han fick nog höra ett å annat. Fast jag tror han gillare. :b Hade tänkt följa med dom på krogen men det var typ 2 st där så jag ragga med Johan istället. Vilket var mycket smart, med tanke på att det blev invandrar bråk där senare på kvällen, det hade tydligen varit flygande glasflaskor och allt möjligt galet.

på söndagen åkte vi ut till Kroken där Tobbes mormor har sitt hus. Och var det fullt hus kan jag lova, eftersom det är älgjackt.
Fick också träffa min Älskade Rasmus! gud som jag har saknat honnom, å han va ganska glad å se mig också tror jag : )  Han måste vara det sötast och bästa som finns. Fast snacka om bestämd kille, envis som in i bängen. nu "kan han ju själv" ! haha det är ganska kul. Här är ett par bilder :) fast det var längesen dom var tagna. nu har han ju vuxit JÄTTE mycket.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback