Söndag

Lycksele och sjukan i morgon! fan va dryyyyyyygggt!!!!!!! jag har ingen lust att sätta mig på bussen kl 7 på morgonen... men men, tur är väl de för då kan jag sova hemma inatt och på måndag till tisdag också :)

Igår var helt sjukt, jag fattar inte hur jag kunde bli så fruktansvärt full! iaf så sov jag borta igår, jag somna halv 8 på morgonen! och halv 9 ringer mormor och säger att hon blivit ute-låst och har nycklarna inne hos oss.. Så det var bara att kliva upp ocg gå hem, var nere vid OK så det var inte det skönaste jag gjort på länge kan jag lova.

Så idag har jag ätit lunch med mormor på hotellet, fick knappt ner en halv kyckling! har legat i soffan hela dagen och sovit fån å till. ska nog dra en till powernap och sen laga lite mat.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback