God morgon!

idag är det Torsdag, och sista skoladagen innan lovet! Underbart =))

Men det som inte är lika underbart är nationella i svenska B skriv kl halv 9!!! Otaggad tjej :( !
Fick VG på svenska B Talet. blev nöjd :) trodde jag bara skulle få ett G. Sååå nu ska jag hålla måttet uppe å få VG på detta också. Har laddat med nötter choklad och cola ;)

Denna bilden gör mig lite mer motiverad, för så fort jag skrivit klart skiten så åker jag hem till babe! :)))) ♥


Och till underbara Nadja ! Hon ska få minst lika många pussar som Andreas ;)) nästan*


UPDATE!

Nationella gick bra, det va inte svårt alls :) Spännande att få se vilket betyg jag fick.
Nu blir det hem till villis med moster Åsa :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback