kanske dags för ett inlägg. vad säger ni om de ?


Som ni ser så har jag hunnit ändra hårfärg! Tonade det brunt, tror iaf att det var en toning. Hoppas på det (?!) annars blir det jobbigt till sommaren då ska jag slinga tillbaka det till blondt. Jessica ska få slinga det brunare i veckan, tycker det är så tråkigt då man har samma färg i hela håret.


har ni sett vilken liten sötnos! Fick den här lilla prinsen och hans föräldrar på besök för någon vecka sen. Mysigt! Rasmus fick sina försenade julklappar av " Tant Karin & Tant Emma". Känns lite wierd att bli kallad tant.. gud vad kul när han lär sig prata, om han säger tant Emma!  Mamma mirja hade stooor mage och snart kommer deras andra lilla skrutt. underbart, jag längtar också! Då blir jag tant Emma igen. Om ni har missat hennes blogg så har ni den här  www.rasmusmorsa.blogg.se . Fick ett jätte fint halsband av Mirja i julklapp också, det ser ut som en karamell! man vill nästan ta en tugga av det.


Har också hunnit köra en del skoter i vinter! Och jag har spenderat mycket tid med mina kära kusiner, Vilket är Underbart! Och sen måste jag säga puss på Andreas, som också är underbar! ♥ Känner mig väldigt lyckligt lottad som har alla dessa underbara mäniskor runt mig.


Träffade Marta och Mindy igen, hon växer ju som bara den! Men oj oj oj vilken snäll tjej hon är :) Lovellyyy! precis som sin mor. Blev inga bra bilder, ville inte störa henne med blixten. 




Nu kallar sängen! det är ju faktiskt en dag i morgon också. GODNATT! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback