Suck..

Sitter och tittar på the vampire diaries, för er som inte har sett det så är det sjuuuuuukt bra. Är inne på 2a säsongen och jag är helt fångad. har ett avsnitt kvar att se och sen får jag vänta tills på torsdag.

Förövrigt så sitter jag och tok längtar efter sommaren och alla härligheter som väntar. Kommer bli ennu en bra sommar med myycket mycket roligt. Men det känns som att jag längtar efter något som aldrig tänker komma?
Är mycket sugen på sommarkläder! Allla dessa underbara klänningar, löööv it !
Är också mycket sugen på beställa lite klänningar från forever21 ! Men det får vänta ett par månader ;)

hade tänkt åka till stugan i helgen.. men så blev det inte. Så istället funderar jag på om man ska elda i badtunnan å dricka ett par öl? det lät mycket bra. Ska se om fler är lika sugen som jag. I damn hope so!

egentligen hade jag planerat in lite skoljobb. men det får vänta tills i morgon, för nu tänker jag göra varm oboy med mini marshmallows och vipps grädde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback