..

Idag tänkte jag klaga lite.

Är sjukt less, på skolan framförallt! Sen känner jag mig allmänt less på allt!
Har ingen ork till något, det känns bara så onödigt alltihopa ?
Kan säga att jag är sjuukt less på allt som har med bussar att göra också.
det är ett jävla åkandes framåtillbaka, varje jäkla helg!
Kanske ska stanna i stan istället? inte för att det finns så jätte mycke att göra här heller.
Men det finns det inte hemma heller så det är väl egentligen vilket som.

haha, finns så mycker mer på min klag lista.

Om jag endå beslutar mig för att åke hem hoppas jag på att träffa Mirja ! Saknar min lilla rasmus. Va så länge sen jag träffade honom. han har nog snart glömt mig! å sen är det ju så mysigt å kramas med lilla Wilma!
Hoppas vi finner tid till detta, vi går alltid om varrandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback