Fniss, jag på hockey ?

i lördags tog vi en tripp till ö-vik och såg på hockey.
men faktiskt! det var jätte skojjigt. Vill åka och se mer!
inte för att jag är speciellt intresserad egentligen.
Men kul vare!



Hade en bra helg i umeå, med mycket mys och måånga pussar.
Vi såg även trassel, haha 135 kr för en barn film? det var helt OK!

Love youu hun. ♥

Den kommande helgen blir en lugn helg, med mycket mys!
Kanske ska hälsa på Mirja på lördag och snusa lite bebis och pussas med Rasmus älskling. Hoppas hon har tid!
och på söndag eftermiddag åker jag till härjedalen. Blir där tills på fredag.

då blir det skidåkning för hela slanten! ska rejsa med små bröderna.
Dom har blivit super bra på åka. fast alla år är det samma gamla visa..
"JAG VILL INTE GÅ I SKIDSKOLA" men saken är det att egentligen tycker dom att det är roligt.
om inte så får dom en masssa kompsar?

Nu längtar jag tills fredag! fredag betyder lov. och det gillar vi. synd bara jag inte får spendera det med den bästa (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback