Humörsvängningar!

Om man bortser från diverse skrot som ligger å rasslar i bakhuvudet så är idag en bra dag ! :)

Är jätte pysslig, men har inget att pyssla! Funderar på att spurta bort till jysk och köpa mig ett par tavelramar.. Om jag orkar, fast det kliar verkligen i fingrarna på mig just nnuuu.

Hade nämnligen tänkt plocka fram kopiatorn ur garderoben och skriva ut lite bilder! :)
Som jag sedan ska rama in och hänga upp på väggen.
Super enkelt! Det är bara att skriva texten i Word, och välja å braka mellan olika storlekar och typsnitt ;)

Hittade dessa underbara texter som jag bara MÅSTE ha hängandes på väggarna!


 
Carma is only a bitch if you are* LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback