Dyrön & Ikea

Igår var vi ute med båten! Super härligt, vi åkte ut till dyrön och låg där och solade och badade, eller som den badkrukan jag är så ligger jag hellre på stranden och solar än att bada. :) Doppade fötterna, och vattnet var verkligen iskallt! Men trots det så badade Hugo konstant hela tiden! å lille Oscar badade tills hela han var blå. Vi avsluade kvällen med god mat i Arne och Sannas båt! :)   

Snart ska vi ta bilen och åka hämta Farmor i kungälv :) Sen ska hon och jag gå på IKEA, ska handla lite små grejer till Andreas lägenhet, jag fullkomligt älskar Ikea! Jag skulle kunna bo på ikea. Haha, är så kul att handla nya grejjer nu när jag snart bytt soffa i lägenheten :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback